Szybka i prosta forma reklamy; sposób na przekazanie skondensowanej informacji o działalności firmy, atrakcyjny wygląd – to tylko niektóre z zalet niewielkich form poligraficznych, których dotyczy niniejszy wpis.
Wizytówki – nieodłączne atrybuty przedsiębiorcy
Czy kojarzycie kultową scenę z „American Psycho”, gdzie prezesi dużej korporacji przerzucają się wizytówkami, chcąc zyskać uznanie i podziw kolegów z branży? Patrick Bateman (w którego po mistrzowsku wcielił się Christian Bale), pokazując swoją wizytówkę, próbuje zaimponować współpracownikom, ale okazuje się, że ich karty biznesowe w niczym nie ustępują tej pierwszej. To co prawda już dość stary film, a realia amerykańskie mocno różnią się od naszego polskiego podwórka, ale znaczenie wizytówek nadal trudno przecenić.
Nie sposób bowiem wyobrazić dziś sobie pracownika międzynarodowej korporacji, fotografa, czy prezesa przedsiębiorstwa, który nie posiada niewielkiego kartoniku z własnym nazwiskiem.
Wiemy, jak tworzyć stylowe i zachęcające do kontaktu wizytówki. Muszą być przede wszystkim przejrzyste oraz profesjonalne. Inaczej wyglądają te, którymi posługują się freelancerzy i pracownicy branż kreatywnych, inaczej zaś te należące do bankowców, finansistów i dyrektorów. Wszystkie jednak muszą być jakościowo nienaganne, łatwe do zapamiętania dla potencjalnego klienta czy partnera biznesowego oraz dokładnie przemyślane.
Ulotki – druki ulotne, ale zapadające w pamięć
Projektowanie ulotek w Białymstoku nadal jest w modzie. Rzadziej spotykamy na ulicach kolporterów – ta niewielka forma poligraficzna przeniosła się z ulic do skrzynek pocztowych, na klatki schodowe, do kawiarni, poczekalni, sklepów i punktów usługowych. Dzięki temu, że niezbyt często ktoś oferuje nam ulotkę bezpośrednio do ręki – ów sposób na reklamowanie własnych usług i produktów, czy informowanie o zbliżających się wydarzeniach, zyskał większą akceptację wśród konsumentów.
Prócz tego, że pozwalają bardzo szybko przekazać informacje sporej liczbie odbiorców, ulotki mają wiele innych zalet.
W porównaniu z banerami, szyldami czy roll up’ami są po prostu tańsze. Świetnie sprawdzają się jako nośnik komunikatów o bieżących promocjach, wyjątkowych rabatach, czy stałej ofercie oraz działalności firmy. Często wykorzystywane są także przez instytucje kulturalne – reklama wystawy, koncertu bądź sztuki teatralnej w takiej formie jest bardzo dobrze odbierana przez miłośników sztuki.
Ulotka może być skuteczną formą reklamy
By ulotka nie wylądowała w kosztu na śmieci zaraz po tym, jak trafi w ręce odbiorcy, musi być atrakcyjna i ciekawa.
Pracownicy Idea Print zwracają szczególną uwagę na to, aby:
- zawrzeć na ulotce właściwą ilość informacji – co za dużo to niezdrowo, a co za mało, to… nie przyniesie zamierzonego efektu; dbamy o to, by nasze (a zarazem Wasze) ulotki nie były zbytnio przesycone wiadomościami, a jednocześnie trafnie przekazywały określone treści;
- kreacje reklamowe były atrakcyjne tekstowo oraz graficznie – ciekawe projekty i chwytliwe hasła to nasza specjalność;
- wydruki miały najwyższą jakość, a papier był przyjemny w dotyku.
Pozwól nam zadbać o to, jak Cię widzą inni. Jeśli jeszcze nie posiadasz wizytówki czy ulotki – zapraszamy do kontaktu.