Roll up
Pokaż się z IDEA PRINT
By efektownie zaistnieć w przestrzeni, należy wybrać atrakcyjny nośnik reklamy, to znaczy taki, który w nienachalny sposób zwróci uwagę potencjalnych konsumentów. W zależności od tego, jaką grupę docelową chcemy zainteresować, wybieramy odpowiedni system wystawieniczy. Oto cieszące się wśród naszych Klientów największą popularnością systemy wizualnej prezentacji.
CIEKAWE ROLL-UP-y I ŚCIANKI REKLAMOWE
- X-banery,
- L-banery.
Są to systemy na tyle wyjątkowe i popularne, że opisujemy je w oddzielnej zakładce.
ZWRACAJĄCE UWAGĘ POTYKACZE
Potykacze wykorzystywane są głównie jako reklama uotdoorowa. Spotykamy je przed lokalami gastronomicznymu, sklepami, bankami, kinami czy teatrami. Przygotowujemy je także jako reklamy imprez plenerowych (koncerty, pokazy). Cenione są ze względu na dużą odporność na warunki atmosferyczne. Ich charakterystyka jako nośników treści reklamowych przedstawia się następująco:
- konstrukcja: przypominająca literę A – zawierająca podstawę stabilizującą wypełnioną wodą lub piaskiem;
- format: najpopularniejsze to – A0, A1, A2, B1, B2;
- stelaż: zależnie od model – biały lub czarny;
- nośnik grafiki: papier, cienki baner w ramkach OWZ, folia naklejona na wkład wykonany z PCV lub MDF, folia naklejona na metalowym panelu, będącym częścią stojaka.
Dostępne są modele wyposażone w kółka umieszczone w podstawie, co pozwala na ich niekłopotliwe przemieszczanie.
FUNKCJONALNE RAMY OWZ, czyli otwórz – wyjmij – zamknij
Rozwiązania tego typu wybierane są przez Klientów, których działalność wymaga prowadzenia obsługi konsumentów, co wiąże się z dużą rotacją prezentowanych treści. Istotne jest tu to, że wymianę treści graficznej czy testowej przeprowadza się w zasadzie intuicyjnie i bardzo szybko.
Wyróżniamy tu dwa typy:
- ramy OWZ – wykonywane są z anodowanego aluminium i mają standardowe formaty: A1, A2, A3, A4, a także B6, które można mocować w pionie i w poziomie. Dodatkowo można wybrać opcję z podświetleniem typu LED;
- listwy OWZ – montujemy je do ściany lub do sufitu i przycinamy do pożądanego rozmiaru (maksymalnie jest to 1500 mm). Umożliwiają prezentację wydruków o grubości do 1mm. Wybierane są przez sklepy i drogerie w czasie sezonowych obniżek.
KREATYWNE FLAGI
Inaczej nazywane są winderami. Wykorzystujemy je jako powierzchnie reklamowe wewnątrz budynków (punkty informacji turystycznej, hale targowe, hotele), jaki i na zewnątrz (w czasie festiwali, konkurów w plenerze). Swoje funkcje pełnią w miejscach, które wymagają takiego oznakowania, które najłatwiej będzie odnaleźć wzrokiem w dużej czy zatłoczonej przestrzeni. Nasi Klienci przy ich wyborze zwracają uwagę na cechy takie jak:
- KONSTRUKCJA: aluminium, plastik, włókno szklane;
- KSZTAŁT: dowolny, często nietypowy;
- ROZMIAR: wysokość od 2,5 m do nawet 5m,
- MOCOWANIE: w gruncie, na chodniku, na podłodze (w zależności od powierzchni dobierana jest podstawa).
DEDYKOWANE STOJAKI
Stojaki, czyli standy, to systemy wystawiennicze, które są świetnym sposobem prezentacji materiałów drukowanych prezentujących działalność biznesową. Na półkach i w kieszeniach, w które są wyposażone nasze stojaki, eksponować można broszury, ulotki czy katalogi firmowe.
Zróżnicowanie tego standów przedstawiamy na przykładzie tych dedykowanych prezentacji ulotek. Formaty: DL, A3, A4, A5, A6. wyróżniamy tu następujące rodzaje:
- stojaki stacjonarne – ekspozytury te składają się bazy i opcjonalnie dobieranych dodatków w postaci kieszeni czy półek na ulotki oraz uchwytów na większe formaty (czasopisma). Sprawdzają się w biurach i punktach sprzedaży czy obsługi klienta;
- stojaki mobilne – można je składać (zajmuje to kilka sekund) i bez kłopotu przenosić (są lekkie). Sprawdzają się na szkoleniach, targach i konferencjach;
- stojaki wielofunkcyjne – oferują wiele zastosowań w ramach jednego systemu wystawienniczego. Charakterystyczne są tu duże możliwości modyfikacji z wykorzystaniem indywidualnie dobieranych akcesoriów. Można tu wykorzystać: kieszenie na ulotki, nośniki treści graficznych typu dibond czy baner. Do wyboru mamy standy: prezentacyjne, informacyjne, „stop info” oraz modułowe. Wykorzystywane są w bankach, sklepach, biurach podróży, wyspach handlowych;
- stojaki multimedialne – mają wmontowane specjalne uchwyty, pozwalają na prezentację danych na monitorach i tabletach. Wybierane są do biur sprzedaży bezpośredniej, na wyspy promocyjne w galeriach handlowych; ponadto wykorzystywane są także w czasie konferencji branżowych, targów czy szkoleń.
Natomiast w mniejszych formatach polecamy:
- stojaki na biurko – ustawiane w biurach, jak również na ladach recepcyjnych hotelowych czy konferencyjnych. Dostępne są w wersji posterowej: jednostronnej, dwustronnej i obrotowej (ekspozycja plakatu, menu, cennika) oraz kieszeniowej: jedno- i wielokieszeniowe (ekspozycja broszur, ulotek, wizytówek);
- stojaki ścienne – można wybrać opcję z różną liczbą kieszeni, mocowanych na stelażach lub listwach eksponujących ulotki, broszury czy katalogi. Niektóre modele można wyposażyć w dodatkowe półeczki na niewielkie produkty. Do wyboru mamy następujące systemy wystawiennicze typu naściennego: proste kieszenie, stelażowe, panelowe, listwy modułowe, tabliczki posterowe. Montujemy je w poczekalniach (gabinety stomatologiczne, salony kosmetyczne), punktach sprzedaży, oddziałach banków, recepcjach hotelowych.
NAJPOPULARNIEJSZE SYSTEMY WYSTAWIENNICZE WYKORZYSTYWANE W BIAŁYMSTOKU
Dostępne w Idea Print systemy wystawiennicze są produkowane przez nas lub wybierane z oferty renomowanych producentów, których marka zapewnia wysoką jakość i doskonałą funkcjonalność.
W zależności od wizji, z którą przychodzi do nas Zleceniodawca, przygotowujemy także indywidualne rozwiązania – zapraszamy do kontaktu z naszym biurem.