By firma mogła zaistnieć w świadomości konsumentów, musi się z czymś kojarzyć. Dlatego tak ważne jest zaprojektowanie logo zapadającego w pamięć oraz stworzenie wizytówek, które wzbudzają zainteresowanie.
Projektowanie logo w Idea Print
Bez względu na to, czy prowadzisz małą firmę lub wielkie przedsiębiorstwo, czy jesteś pracownikiem agencji reklamowej bądź też freelancerem, na pewno marzysz o tym, by Twoje własne logo było kiedyś rozpoznawalne na całym świecie w takim stopniu jak chociażby znak firmowy Volkswagena czy Apple’a. Pracując nad logotypami naszych klientów, mamy podobne życzenia i działamy tak, aby któregoś dnia z dumą stwierdzić: „to my zaprojektowaliśmy logo tej znanej na całym świecie firmy, która od lat króluje w rankingach najbardziej dochodowych przedsiębiorstw na Ziemi”.
No właśnie, wróćmy może jednak na rzeczoną Ziemię i przyjrzyjmy się dokładnie temu, w jaki sposób możemy zaprojektować znak firmowy. Jego najpopularniejsze formy to:
- inicjał – czyli znak lub litera (bądź pierwsze litery nazwy firmy) obudowane formą graficzną; przykład: Volkswagen;
- monogram – kompozycja graficzna przedstawiająca minimum dwa znaki typograficzne; przykład: Chanel;
- glif – pojedynczy znak typograficzny lub pojedyncza litera; przykład: Facebook;
- postać – osoba, bohater, zwierzak lub inna człowiecza bądź nieczłowiecza postać; przykład: Pringles;
- piktogram – ilustracja, kształt, prosty obrazek, rysunek; przykład: Apple;
- logotyp – typograficzne przedstawienie nazwy marki lub firmy, graficzna forma nazwy; przykład: Dove;
- emblemat – forma graficzna zawierająca nazwę firmy lub marki; przykład: Volvo.
Druk wizytówek
Czy przedsiębiorstwa i ich pracownicy, freelancerzy, ludzie kultury i sztuki, gwiazdy showbiznesu mogą dziś funkcjonować bez wizytówek? Oczywiście. Jednak posiadanie tych niewielkich kartoników zawierających podstawowe informacje teleadresowe oraz nazwisko konkretnej osoby znacznie ułatwia nawiązywanie oraz podtrzymywanie relacji.
To furtka do kontaktu, mocno zakorzeniona w kulturze biznesowej. Dziś – kiedy większość wiadomości zapisujemy w pamięci naszych smartfonów – wizytówki stają się klasycznym rozwiązaniem, na które decydują się osoby dbające o wizerunek własnej firmy oraz swój.
Wykorzystanie nowoczesnej technologii
Dzięki nowoczesnej technologii można je dowolnie indywidualizować, począwszy od projektu, poprzez format, rodzaj papieru, uszlachetnienia, takie jak folia połyskująca bądź matowa. Innowacyjne parki maszynowe pozwalają na druk wizytówek o najwyższej jakości, idealnym odwzorowaniu kolorów. Charakteryzuje je perfekcja, klasa, szlachetność i wyrazisty charakter. To coś zdecydowanie więcej niż niewielki kawałek papieru.
To graficzny majstersztyk, symbol prestiżu, dobrego stylu oraz szacunku dla klienta.
Pełnią funkcje informacyjne, promocyjne, reklamowe. Ułatwiają kontakty, są najzwyczajniej w świecie bardzo praktyczne. Serdecznie zachęcamy do przyjrzenia się z bliska temu, w jaki sposób studio reklamy Idea Print w Białymstoku projektuje logo oraz drukuje wizytówki.