Przez prężnie rozwijające się formy reklamowania swojej działalności w Internecie, trend druku wizytówek zdaje się powoli zanikać. Wielu biznesmenów zamiast wręczenia potencjalnemu kontrahentowi wizytówki, decyduje się na odesłanie go bezpośrednio na swoją stronę w sieci. Niestety, takie postępowanie może być ryzykowne. Zapisanie adresu witryny na zwykłej kartce lub poproszenie rozmówcy o znalezienie go przy pomocy smartfona, może wzbudzić w nim niechęć do danego przedsiębiorstwa.
Druk wizytówek okazuje się więc wciąż najlepszym rozwiązaniem.
Druk wizytówek, czyli o tym, dlaczego warto je mieć
Wizytówki są jedną z wielu oznak tego, że dane przedsiębiorstwo jest warte konsumenckiego zaufania. Posiadanie ich świadczy m.in. o tym, że w firmie zwraca się uwagę na szczegóły działalności oraz nie poszukuje się oszczędności w obrębie podstawowych produktów. Co więcej, materiały tego typu od zawsze stanowiły skuteczny sposób na przypomnienie potencjalnemu kontrahentowi o swoim istnieniu. O ile ulotki dość często lądują w koszu na śmieci, o tyle wizytówki wyrzuca się rzadko.
Szczególnie jeśli zostały zaprojektowane w sposób interesujący dla odbiorcy.
Druk wizytówek jest również jedną z najbardziej ekonomicznych form promocji. Koszt związany z takim zamówieniem to maksymalnie kilka złotych za sztukę, a w przypadku nieskomplikowanych projektów graficznych często jest o wiele niższy. Jeśli na wizytówce umieścimy chwytliwe hasło reklamowe, w znaczący sposób zwiększamy szanse na to, że rozbudzimy ciekawość konsumenta, który dzięki niemu zechce odwiedzić stronę firmową.
W takiej sytuacji przedsiębiorstwo zyskuje potencjalnego kontrahenta. Interesującym może wydać się także fakt, że wydatek związany z zakupem wizytówek, można zaliczyć do kosztów prowadzenia działalności gospodarczej.
Wszystko dlatego, że znajdują się one w tej samej grupie, co artykuły i sprzęty biurowe.
Artykuły biurowe pierwsze potrzeby
Firmowe wizytówki są tak samo ważne, jak inne produkty biurowe, np. papier firmowy.
Okazują się one niezastąpione m.in. podczas:
- rozmaitych spotkań biznesowych, na których należy promować swoją działalność;
- konferencji branżowych;
- wszelkiego typu wydarzeń, takich jak targi związane np. z określoną dziedziną handlu.
Zdecydowanie się na druk wizytówek w znaczący sposób uprości kontakt z kontrahentem. Co więcej, wręczenie jednej z nich może stanowić doskonały pretekst do rozpoczęcia rozmowy biznesowej, a co za tym idzie zapoczątkowaniem nowej, interesującej współpracy. Jak wynika z powyższego, inwestycja w wizytówki niesie ogromną liczbę zalet dla przedsiębiorstwa. To niedrogi sposób na rozprzestrzenienie informacji o świadczonych usługach, który nie wymaga dużego wkładu finansowego.
Zamów, kup, korzystaj
Przedsięwzięcie tego typu jest warte rozważenia choćby ze względu na fakt, że w niedługim czasie może się ona kilkukrotnie zwrócić.
Nasza firma Idea Print zajmuje się szeroko pojętą poligrafią. Specjalizujemy się zarówno w realizowaniu zamówień wielkoformatowych, jak i w druku wizytówek oraz ulotek. Zapraszamy do kontaktu wszystkich mieszkańców Białegostoku oraz okolic.