Spotykamy je nieustannie na białostockich ulicach w i sklepach. Informują o aktualnych cenach, promocjach. Tablice reklamowe – bo o nich mowa – wciąż są ważnym, choć tradycyjnym nośnikiem treści reklamowych.
W tym wpisie zebraliśmy 5 zalet, dzięki którym tablice reklamowe nigdy nie znikną z przestrzeni handlowo-usługowej. Oto one.
Uniwersalność: reklamowe tablice na raz i na zawsze
Tablice reklamowe przystosowywane są do umieszczenia w różnych miejscach, zależnie od celu marketingowego, który mają realizować. Sprawdzą się więc jako reklama wewnętrzna, jak i outdoorowa. Ich niekwestionowanym atutem jest to, że w zależności od potrzeb klienta mogą być nośnikami jednorazowymi lub wykorzystywanymi wielokrotnie, ponieważ przestawione na nich informacje można bez problemu wymieniać.
Różnorodność: decydujesz o wyglądzie
Klient ma możliwość wyboru wielkości, kształtu, koloru. Nasze tablice reklamowe wytwarzane są z dobrej jakości materiałów, więc są trwałe. Dbamy też o to, by dobrze się prezentowały.
Grafiki, które na nich umieszczamy drukowane są w nowoczesnych technologiach, dzięki czemu nie blakną i są odporne na działanie UV. To ważne, jeśli tablica zostanie umieszczona na zewnątrz. Dodatkowo niektóre modele można wyposażyć w kieszenie na ulotki.
Mobilność: tablice tu i tam
Wielu naszym Klientom zależy na tym, by tablice, które u nas zamawiają, nie były na stałe związane z konkretnym miejscem. Oczywiście niektóre z nich są przeznaczone do umieszczenia w konkretnej lokalizacji, na przykład na elewacji budynku, na ogrodzeniu, ale są i takie, które mają podstawy dopasowane do podłoża, w związku z czym można je przemieścić – na przykład wraz ze zmianą ekspozycji w sklepie.
Zwracamy uwagę na to, by demontowanie tablicy nie oznaczało jej zniszczenia, ale pozwalało na przeniesienie jej w nowe miejsce bez uszczerbku dla jej estetyki i funkcjonalności.
Kreatywność: graficy do pomocy
Aby tablica pełniła swoją marketingową rolę, muszą się na niej znajdować merytoryczne treści przedstawione w atrakcyjny wizualnie sposób. Powszechnie wiadomo, że 80% treści z otoczenia odbieramy za pomocą wzroku, więc do tego zmysłu powinna się odwoływać estetyka tablicy – chodzi o kolorystykę, linie, rodzaj napisów, o stylistykę, która będzie się kojarzyła z branżą, do której odnosi się reklama przedstawiona na tablicy.
By wszystkie te elementy współgrały, potrzebne jest wprawione oko grafika, który stworzy projekt i go wizualizuje.
Łączliwość: tablica to nie koniec kampanii reklamowej
Wartość informacyjna tablic jest nieoceniona. Podwyższają ją jeszcze kompleksowo prowadzone działania z zakresu budowania wizerunku marki. Chodzi o zachowanie spójności stylistycznej i zamieszczenie znaków pozwalających na jednoznaczną identyfikację. Taką funkcję spełnia logo. O tym, jak duże znaczenie reklamowe ma ten znak, pisaliśmy w artykułach Etapy projektowania logo cz. (1) i cz. (2).
Tablice na miarę
Przedstawienie konkretnych informacji wymaga konkretnych środków. Zaliczają się do nich tablice reklamowe – nic nie wskazuje na to, by straciły w branży wzięcie, ponieważ ich wartość marketingowa – jak pokazuje praktyka – jest ponadczasowa.